خزعلی: نگاه تشریفاتی و ویترینی به زنها باید برداشته شود نخستین مجموعه «گیم‌نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد دعوت بانوان نخبه کشور از مردم برای مشارکت در انتخابات اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش چهارم) پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | آیا می‌توانم بعد از فوت همسرم، مستمری پدر بازنشسته‌ام را برای خودم فعال کنم؟ نامه‌نگاری‌ها برای فرزند دزدیده‌شده حسین قبادی، مباشر املاک آستان‌قدس‌رضوی، در ۸۰ سال پیش | دختری که هرگز پیدا نشد مادر باش و کارآفرین شو توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار در دولت شهید رئیسی + جزئیات راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰
سرخط خبرها
عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» در کتابفروشی‌ها | قصه زن فرانسوی که شیعه شد

عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» در کتابفروشی‌ها | قصه زن فرانسوی که شیعه شد

  • کد خبر: ۲۳۱۶۷۷
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کتاب «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» نوشته سید مرتضی موسوی توسط نشر معارف منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کتاب «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» نوشته سید مرتضی موسوی به تازگی توسط نشر معارف منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب داستان یک زن فرانسوی است که به اسلام و تشیع پیوسته است.

در این داستان مسائل اعتقادی به قصد درک واقعیت‌های دین اسلام که نیاز همیشگی هر مسلمان است، با بیانی ساده و متکی بر آیات و دلایل قابل لمس و قابل فهم برای همه، تبیین و در دسترس قرار گرفته است. این کتاب راهنمایی برای افرادی است که دغدغه دینداری و دین مداری دارند؛ زیرا سوالات قهرمان داستان نسبت به دین را در جهت تکمیل آگاهی با تکیه بر آموزه‌های مسلم آئین اسلام و مقایسه با آموزه‌های آئین مسیحیت پاسخ داده است.

کتاب «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» به دنبال بیان این است که ادیان الهی در بسیاری از موارد آموزه‌هایی نزدیک به هم دارند ولی ادیان دیگر به دو دلیل به این شکل نیستند. یکی اینکه دین‌های خودشان تحریف شده و واقعیت‌ها رنگ باخته و به این دلیل اسلام را به مسائلی مانند خشونت و مردسالاری متهم می‌کنند. دلیل دوم اینکه آنها به دلیل همین تحریف‌ها و انحرافات، شریعت را از دین جدا کرده اند و پایبندی به آن را لازم نمی‌دانند در حالی که دین منهای شریعت، دوامی نخواهد داشت و اگر به دین اصلی خود بازگردند، پایبند به مسائل شریعت خواهند بود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«سبک شده بودم. مثل کسی که مأموریتی به عهده‌اش بوده و آن را به‌درستی انجام داده باشد؛» تا عبارت: «بلند شدم و ترجمه قرآن را که با کاغذی از یک روزنامه پوشانده بودم آوردم و ادامه دادم: «ولی هنوز از تحقیق دست برنداشتم و دنبال حقیقتم، اما می‌خوام اول، اصل مطلب‌و بفهمم و بعد سراغ سوالات و دغدغه‌هام برم. این هم ترجمه قرآن که از کتابخانه امانت گرفتم.»

این کتاب با ۱۴۶ صفحه و قیمت صد هزار تومان عرضه شده است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.